RSS

Pe un cer ce-i plin cu stele…

08 aug.

Pe un cer ce-i plin cu stele, mie-mi vine tot mai greu
Să-mi găsesc în stea sclipirea, să-mi găsesc norocul meu
Căci de-aici, de pe Pământ, ele par aşa departe
Iar sclipirea lor e dor şi iubiri ce-s reflectate

Pe pământ când se aprinde câte-o flacără-a iubirii
şi pe cer se-aprinde-o stea, stând în calea nemuririi
Doar iubirile-mi desarte si jertfite pe altare
Se reflectă-n lumânări şi în stele căzătoare

Dar acum mi-aprind iubirea într-o torţă mult mai vie
şi-mi aleg o altă stea, ca să-mi stea drept mărturie
A iubiri salvatoare, jurămintelor făcute
Altor stele căzătoare, altor stele ce-s căzute!

La altarul ce-am jertfit doar iubiri neterminate
Rugăciunile făcute pentru viaţa-mi cu păcate
Voi aduce-acum doar flori şi tămâi mirositoare
Pentru steaua-mi ce-i aprinsă de un foc de lumânare!

                                                             Miodrag Katin

 
Un comentariu

Scris de pe 8 august 2011 în Creatii Miodrag Katin

 

Etichete: , , , , , ,

Un răspuns la „Pe un cer ce-i plin cu stele…

  1. Miodrag Katin

    8 august 2011 at 15:08

    Domnule Tudose, am vizitat blog-ul dvs, si am vazut cat de bine si frumos scrieti, de aceea un simplu „like” venit din partea dvs ma bucura enorm….ma gandeam sa las si eu un com la una din poeziile dvs, dar…la care? Sunt superbe! Bine inteles ca nu am citit multe, dar promit ca am sa o fac, si nu am sa citesc doar poeziile!

     

Lasă un comentariu