RSS

Visez cu tine!

02 Mai

 Visez  ca sunt din nou cu tine…
Si parca iar plutesc pe-un nor!
Visez ca ma iubesti pe mine.
Dar ma trezesc!…Si totusi imi e dor!

Si aud cum bate miezul noptii
Si speriat, nedumerit, tresar!
Pe frunte-mi curg sudorii
Si-n gind imi spun: E un cosmar!

Incerc s-adorm la loc…
Dar gindu-mi zboara iar la tine.
Ma doare inima, simt ca-mi ia foc!
Dar stiu ca nu mai esti cu mine!

Si  cite nopti la fel de lungi,
Voi mai petrece oare?
Si cum voi face sa-ntelegi
Ca te-am iubit, si inca doare!

                                                   Miodrag Katin

 
 

One response to “Visez cu tine!

  1. cola

    6 Mai 2010 at 14:53

    da intradevar asa este doare apoi enorm de mult

     

Lasă un răspuns

 
