RSS

De-ai sti ca poti ceva sa faci

02 Mai

De-ai sti ca poti ceva sa faci…
Din drumul meu ca-sa ma intorci,
Cit de departe ai putea sa mergi?
Si cit de mult ca-sa ma rogi?

Dar du-te de te roaga, la bunul D-zeu
Sa-L rogi cu lacrimi! Asa am facut si eu,
Si suferinta sa-ti aline, o poate face El
Si poti sa uiti de mine, cum am uitat si eu.

Sa-mi ierti gresal mea si nu ma lua in seama
Cind spun:-Eu inca vreau, dar nu pot, ca mi-e teama!
Ca nici atunci nu ai crezut, dar te-am iubit curat
Eu ati strigam ca te iubesc, tu: „Nu e adevarat!”

Miodrag Katin

 
2 comentarii

Scris de pe 2 Mai 2010 în Creatii Miodrag Katin

 

2 responses to “De-ai sti ca poti ceva sa faci

  1. cola

    6 Mai 2010 at 14:51

    da adevarata inspiratie asa este cand iubesti mai multe in acelasi timp inspiratia vine singura

     
  2. adinutza

    4 Mai 2010 at 20:32

    :)…. kta inspiratie!!!!Nice ….imi plac!PUP!:*

     

Lasă un răspuns

 
