RSS

De cite ori iubito!

02 Mai

De cite ori iubito
Te-am invatat cum sa te porti,
Ti-am deschis usa larg-a vietii
Dar tu bateai la alte porti.

Si vreau acum ca-sa te cert
Ca nu m-ai ascultat de loc,
Dar roata nu se invirte-n cerc
Si multe casa-ti spun nu pot!

Dar vreau acuma, sa te intreb:
-Ce faci? -Cum esti?
Daca ti-e bine sau ti-e greu,
Si daca tu ma mai iubesti?

Am sa te vad mergind pe strada,
Si n-am sa-ti spun nimc,
Dar inima va sta de garda…
Si sigur va salta un pic!

Si-am sa stiu si eu si tu,
Si nimeni din afara,
Aceste doua inimi vii
Cum se iubeau o data!

Am sa-mi blestem inima mea
Ca nu vrea sa ma sculte
S-aduna suparari in ea
Si nu vrea sa te uite!

Dar cum pot eu sa nu te iert
Cind te-am iubit atit…
Si daca-mi sare inima din piept
Si greu imi e ca sa te uit!

Miodrag Katin

 
2 comentarii

Scris de pe 2 Mai 2010 în Creatii Miodrag Katin

 

2 responses to “De cite ori iubito!

  1. cola

    6 Mai 2010 at 14:58

    ma dar chiar asa tea lasat femeile ca ai inceput sa scri poeziiiiiiiii romantice curaj mosule ! nota 10 cu felicitari

     
  2. Silviu

    2 Mai 2010 at 17:41

    Asa poezii asa om de nota 10+++

     

Lasă un răspuns

 
