RSS

Iertarile

08 Mai

 In fiecare seara, inainte de culcare,
Ma rog lui D-zeu, i-mi cer iertare!
Caci am vorbit atitea…poate nechibziut,
Am suparat pe cineva, si poate am gresit!

Dar, parc-o voce-n mintea mea
Imi spune… ca nu sunt singuru-l ce a gresit, mai e si altcineva!
Si imediat mi-aduc aminte
Si in urechi imi suna niste ultime cuvinte…

Nu sunt cuvinte de iubire, cum ai putea sa crezi!
Si sunt cuvinte care dor, si lasa urme, tu nu poti sa le vezi.
Dar trebuie sa iert, chiar de stiu ca o sa doara
Cu zimbetu pe buze, te iert, pentru intiia oara!

Si pot sa-mi cer iertare de la bunu-L D-zeu,
Si am sa fiu iertat, caci am iertat si eu!
Chiar de am cunoscut atatea necazuri, suparari
Tot nu stiu ce-s mai multe: pacate sau iertari?

                                                                             Miodrag Katin

 
 

One response to “Iertarile

  1. cola

    9 Mai 2010 at 08:41

    da asa doar dumnezeu iarta pafta in continuare si tineo tot asa cu poeziile

     

Lasă un răspuns

 
