RSS

Apocalipsa

09 Mai

Totul este straniu, ceru intunecat,
parca ploua, ninge, toate la un loc…
Un vuiet se aude, parca ne descifrat,
pamintu se cutremura si timpu-n loc a stat!

O frica ma cuprinde, si parca vreau sa fug,
dau sa fac cativa pasi, dar unde sa ma duc?
In jurul meu e haos, ma uit nedumerit,
si-o lumea intraga  fuge, parca a-nebunit!

Totul pare ars de-un foc nestapinit,
sa fi venit sfirsitu? Oare a venit?
Ma uit in jurul meu si caut o scapare,
dar totul e pustiu, n-am nici o alinare!

Nu pot sa fug, nu pot sa fac nimic,
nu pot nici sa ma misc, parca-s pedepsit.
O fi vre-o judecata la care am fost chemat?
Si ce sa fac acum? Cum pot sa mai scap?

Incep sa-ntreb, sa strig ca apucatu:
Unde am gresit si care-mi e pacatu?
Dar nu e nimeni, sa ma auda,
si la intrebarea mea cine sa-mi raspunda?

O voce linistita, parca de cristal…
ce vine pe un nor, sau poate e pe cal,
se uita linistit la mine, stie ca-m gresit!
-Iertata-ti e greseala, dute linistit!

                                                                     Miodrag Katin

 
3 comentarii

Scris de pe 9 Mai 2010 în Creatii Miodrag Katin

 

3 responses to “Apocalipsa

  1. cola

    11 Mai 2010 at 14:52

    alinarea nu o ai langa tine dar o ai pe alina mai departe

     
  2. cola

    10 Mai 2010 at 20:51

    iti raspund eu bravo

     
  3. fireflight

    9 Mai 2010 at 16:11

    Frumoase versuri…

     

Lasă un răspuns

 
