RSS

Blesteme

10 Mai

Sa-mi blestem nesansa?
Sau trairile frumose?
Sa-mi blestem revansa?
Sau amintirile ramase?

 
Imi vine sa blestem intr-una,
ca s-au adunat in mine toate,
neputinta, slabiciunea.
Inima saraca, parca nici ea nu mai poate.

Sunt atitea amintiri, regrete multe,
si iubiri neterminate…
Timpul a trecut  prea iute!
Cand le-am petrecut pe toate?

Ce-mi ramine sa blestem? Soarta?
Parca a-si blestema iubirea!
Dar mi-e frica. Inca astept sa vina alta!

                                                               Miodrag Katin

 
Un comentariu

Scris de pe 10 Mai 2010 în Creatii Miodrag Katin

 

Un răspuns la „Blesteme

  1. cola

    11 Mai 2010 at 14:48

    nu blestema iubirea ca vine dupa tine

     

Lasă un răspuns

 
