RSS

Am intilnit din nou iubirea

12 Mai

Pasind agale, plimbindu-ma prin parc,
cu ale mele ganduri,putin cam suparat.
Si obosit, ca sunt demult plecat,
ma asez pe-o banca,umbrita de-un copac.

Si…parca astept pe cineva!
Si am un sentiment ciudat,
ca se va-ntimpla ceva.
Oare unde am plecat?

Dar cine poate ca sa vina,
si supararea sa mi-o ia?
Dar iata ca apare o batrina,
si se aseza pe banca mea.

Nedumerit si  speriat ma-ntreb?
Ce vrea acea batrina?
Si parca vreau ceva s-o intreb,
dar nu o fac, îi zic doar:-Buna!

Se uita fix la mine si parca ma cunoaste.
Cred ca o cunosc si eu! Am mai vazut-o o data.
Si-un sentiment ciudat si cunoscut se naste…
Da! Noi, am mai stat  pe aceasi banca!

-Sa-mi spui acum, batrina doamna,
cum de-ai trecut prin parc?
Si te-ti veni sa stai pe a mea banca,
nu vezi ca sunt cam suparat?

-Nu ma cunosti? Se mira ea!
Am fost a ta de atate ori.
Ma asez din nou  pe banca ta,
Si vreau sa ma privesti in ochi!

-Desi tu crezi ca sunt batrana,
atinge-ma, si vei veda
ca pot din nou sa-ti fiu stapana,
nu una rea ci, una buna!

-Tu vrei din nou sa ma amagesti,
si sa lovesti in mine cu putere,
sa ma ranesti cu otravitoarele-ti sageti,
si apoi sa pleci, sa lasi in urma ta durere!

-Te-am cunoscut de atitea ori, 
te stiu acum prea bine,
ai inima pictata in culori,
si te numesti IUBIRE!

                                                                      Miodrag Katin

 
Un comentariu

Scris de pe 12 Mai 2010 în Creatii Miodrag Katin

 

One response to “Am intilnit din nou iubirea

  1. cola

    13 Mai 2010 at 12:55

    superba randuri superba poezie 10+ tineo tot asa

     

Lasă un răspuns

 
