RSS

In visul meu ca un cosmar…

13 Mai

Tu, esti femeia ce-mi apari
in visul meu, ca un cosmar.
I-mi tulburi somnul si dispari,
inima ti-e rece, sufletu amar!

Asa ai fost de fiecare data,
asa te voi visa mereu.
Soarta asta mi-a fost mie data,
sa te visez intruna si sa-mi fie greu!

Dar am sa lupt din rasputeri,
sa mai schimb o data soarta.
Las in urma necazuri si dureri,
Am sa te schimb cu alta!

Sa uit de soarta grea,
sa nu te mai visez pe tine,
in visu-l meu sa vina ea,
nimic sa nu mai stiu de tine!

Si de-oi avea vreun dor de tine,
am sa-l ascund acolo undeva
sa nu mai poata sa-l gaseasca nimeni.
Si-n vis, sa fie loc doar pentru ea!

                                                                        Miodrag Katin

 
Un comentariu

Scris de pe 13 Mai 2010 în Creatii Miodrag Katin

 

One response to “In visul meu ca un cosmar…

  1. cola

    13 Mai 2010 at 16:15

    si eu tot asa am sa fac sa imi ascund dorul undeva sa nu poata sal gaseasca nimeni mai bine un suflet gol decat unul cu dor

     

Lasă un răspuns

 
