RSS

M-ai transformat in piatra

16 Mai

I-ti mai aduci aminte in urma ce-ai lasat,
Cu pasii mari si repezi,  fugind, cind ai plecat?
Lasandu-mi rana si durerea mie,
Luandu-ti iubirea, bucuria, fericirea tie.

Nu ti-a pasat ca lasi in urma ta durere,
N-ai vrut sa vezi cum sufletu meu piere.
Nici lacrima din ochi, n-ai vrut s-o crezi.
In urma ta nu te-ai uitat, nimic n-ai vrut sa vezi!

S-a impietrit in mine totul, dintr-o data!
Si lacrima ce cade, totul e de piatra.
In suflet simt un gol, altceva nimc,
M-ai transformat in piatra. Tu m-ai impietrit!

Dar vrei iertare! Vorbeti cu capul aplecat,
Si vrei sa te iert, de parca totul am uitat.
Chiar de-mi spui, ca ai gresit in drumul tau
N-am sa te iert, n-am sa gresesc si eu!

Iertare n-o gasesti la mine, nu sunt ca alta data
Nu pot sa te iert, m-ai trnsformat in piatra!
Intoarce-te n-apoi, mergi pe drumul tau,
Am sa ma intorc si eu, si am sa merg pe-al meu!

si daca crezi ca-n suflet am o rana,
sa stii ca nu mai simt nimic.
TU, M-AI TRANSFORMAT IN PIATRA!

                                                                                     Miodrag Katin

 
2 comentarii

Scris de pe 16 Mai 2010 în Creatii Miodrag Katin

 

2 responses to “M-ai transformat in piatra

  1. alexandrescudaniela

    18 Mai 2010 at 21:18

    Extraordinare versuri! Multumesc pentru vizita pe la mine. Te mai astept si alta data. Iata ca am venit si eu sa citesc din minunatele tale poezii. Ai un adevarat talent. Si nu spun aiurea. (Te-am adaugat la blogroll ca sa te am aproape)

     
  2. cola

    17 Mai 2010 at 09:37

    chiar asa este te-a transformat in piatra? 10+ tine-o tot asa

     

Lasă un răspuns

 
