RSS

Suflet pereche

22 Mai

Am intilnit acel suflet
Pe jos, trantit si tavalit,
Mai trist de cat un urlet
Si cu sperante otravit

L-am ridicat in palma mea
L-am sarutat milos
L-am protejat de vremea rea
L-am ridicat de jos

Am pus pe el o haina noua
In picioare i-am pus ghete
 Dintr-un suflet, am facut doua
L-am facut suflet pereche!

Statea mereu in preajma mea
Statea linga al meu suflet
Era ferit de vreme rea
Si de-al dureri urlet

Crescu incet si prin-se aripi
Lasand tristetea deoparte
Era frumos, era vioi
Vroia din nou sa zboare

Prinzand curaj, zbura mai sus
Zbura din nou, zbura frumos
Zbura departe, spre apus
Zbura, si nu s-a mai intors!

Din doua suflete pereche
Am mai ramas cu unu
Ce plange dupa a lui pereche
Si urla ca nebunu!

                                 Miodrag Katin

 

Lasă un răspuns

 
