RSS

Eu sunt…Tu esti

27 Mai

Eu sunt frunza care cade
din a pomului coroana,
Tu esti vantu ce ma bate
si picioru ce ma calca

Eu sunt fulgul de zapada
inghetat ce straluceste.
Tu esti soarele ce arde,
stralucirea mi-o topeste

Eu sun caprioara ce alearga
la izvor sa se adape.
Tu esti apa cu otrava,
vinatoru de la spate.

Eu,  soldatu ce cuprinde
intreg campu intr-o lupta.
Tu, tradatoru ce ma vinde,
camaradu ce ma-npusca

Eu sunt ingeru ce cade,
Tu esti iadul ce m-astepta,
Eu sunt ingeru ce moare,
Tu groparu ce ma-ngroapa!

                                          Miodrag Katin

 

Lasă un răspuns

 
