RSS

Aud timpul care trece

28 Mai

Aud nisipul ce curge
prin clepsidra de cristal,
aud timpul care trece,
valuri ce se sparg la mal.

Sa-mi dai un strop din nemurire,
sa-mi ajunga pentru o zi,
pentru clipa ce nu vine,
pentru ziua-n care vii!

Sa te astept pe-un varf de munte,
sa te strang cu bratul meu,
sa privim a noastra lume,
tu Zeita, eu un Zeu!

Sa-mi canti o muzica de bal,
si sa ma simt un rege,
sa uit de valul de la mal,
sa uit de timpul care trece.

Iar la sfirsit, cind vei pleca,
sa uiti c-ai fost Zeita, eu un Zeu,
sa-mi iei si nemurirea mea,
sa pot muri si eu!

                                                      Miodrag Katin

 
3 comentarii

Scris de pe 28 Mai 2010 în Creatii Miodrag Katin

 

3 responses to “Aud timpul care trece

  1. alexandrescudaniela

    3 Iunie 2010 at 21:52

    Doamne, cat e de buna poezia asta! Special dedicata iubirii supreme.

     
    • Miodrag Katin

      3 Iunie 2010 at 21:57

      multumesc pentru apeciare!…sa stii ca inseamna mult pt mine….citesc ce scrii pe blog-ul tau, si nu o faci fara habar, deci aprecierea ta chiar conteaza pt mine! multumesc!

       

Lasă un răspuns

 
