RSS

Din tot ce-a fost…

30 Mai

Din focul ce ardea ,
A mai ramas cenusa.
Din vantu ce batea,
A venit furtuna.

Din mii si mii de stele,
N-a mai ramas nici una.
Din mii si mii de vise,
Am mai ramas cu ura!

Din tot ce-a fost un inceput,
S-a transformat in scrum.
Si cararea pan` la tine,
S-a transformat in drum.

Tot ce-am construit ,
Acum, e daramat.
Din tot ce am visat,
Nimic nu s-a-ntamplat.

Tot ce-am cucerit cu greu,
A fost vandut usor.
Si tot ce-a fost al meu,
A disparut in zbor.

Din tot ce-a fost credinta,
A devenit tradare.
Si toate clipele frumoase,
Au devenit uitare.

Si camera de tine plina,
Acum e goala.
Si luna ce ne urmarea,
Acum e oarba!

Si ceasul ce te astepta,
A stat si el in loc.
Nici seara, ce mi te-aducea
N-a mai venit deloc.

Miodrag Katin   

 
8 comentarii

Scris de pe 30 Mai 2010 în Creatii Miodrag Katin

 

8 responses to “Din tot ce-a fost…

  1. alexandrescudaniela

    3 Iunie 2010 at 21:56

    Talentul tau, draga mea, este, nepretuit, sincer. Cata tristete si adevar in versurile tale! Ai putea sa scrii o carte de poezii! Serios! Daca n-ai facut-o deja! ;)Pup.

     
    • Miodrag Katin

      4 Iunie 2010 at 10:52

      :))…i-ti multumesc inca o data!…am, sau avem o problema de neitelegere si o consider vina mea.Trebuia sa specific la rubrica „despre” ca sunt barbat…nu am facut-o, deci greseala este a mea. te pup si trec acum pe la tine….

       
      • alexandrescudaniela

        4 Iunie 2010 at 11:09

        Sa stii ca am vazut poza de la gravatar si m-am gandit la treaba asta. Dar m-am gandit iar ca nu toata lumea isi pune poza personala. Daca nu te-ai suparat nici eu nu am de ce.😉 Te pup si te astept.

         
  2. cola

    31 Mai 2010 at 18:11

    super 10+ dar cum a zis si valentina trista si romùantica in acelasi timp bravo tie

     
    • Miodrag Katin

      2 Iunie 2010 at 01:18

      multumesc „cola”, :)) sa ramina secret….si tu esti atenta…la ce scriu…iti multumesc sincer pt toate com tale…sper sa ne vedem cit mai curind!

       
  3. Valentina

    30 Mai 2010 at 22:46

    Cea mai faina poezie!!! Trista dar si romantica in acelasi timp! Felicitari!!

     
    • Miodrag Katin

      30 Mai 2010 at 23:54

      i-ti multumesc pt aprecieri…ai fost mereu atenta la ce scriu….

       

Lasă un răspuns

 
