RSS

Sa uit…

09 Iun

Am rupt si pozele cu tine,
Ce in trecut incearca sa ma cheme
Am sters si dragostea ce ti-o purtam
Sa pot uita de tine, o vreme!

De acum, nu vom mai imparti nimic
Nici lacrimi si nici bucurii,
Si-am sa ma feresc in calea mea, de tine
De tot ce ne-a legat, eu, voi fugi!

Nici amintirile cu tine, nu le mai vreau
Nu vreau nimic din ce-am avut
Si nici iubirea ta, nu o mai vreau
Caci am avut-o, si-a durut!

Nu vreau sa vad privirea, ce ascundea,
Dorinta-n fiecare clipa
Nici chipul tau nu vreau sa il mai vad,
Nici ochii de copila!

Sa uit si-ntaia ta imbratisare
Sa uit si-ntaiul tau sarut
Sa uit de tot, de tine
Sa uit ca m-a durut!

                                 Miodrag Katin

 
8 comentarii

Scris de pe 9 Iunie 2010 în Creatii Miodrag Katin

 

8 responses to “Sa uit…

  1. cola

    20 Iunie 2010 at 21:47

    da ai dreptate valentina i se potriveste perfect cuiva se stie cine

     
  2. alexandrescudaniela

    15 Iunie 2010 at 14:50

    Uitarea este doar o piedica in calea dezvoltarii noastre, a personalitatii…nu cred ca trebuie sa uitam, fiecare firimitura de suferinta aduce un strop de fericire. Poezia este superba.😉 Te pup.

     
    • Miodrag Katin

      16 Iunie 2010 at 02:11

      Dana, tu ai dreptate…nu e bine sa uitam pe unde am trecut…dar sunt si momente cand iti doresti sa uiti, macar pentru un timp. Cand se vindeca rana,vezii lucrurile altfel si poti sa tragi concluziile mai bine.

       
  3. cola

    9 Iunie 2010 at 20:13

    ceau chiar asa vrei sa uiti de toate chiar si de masaj faina poezie chiar se potriveste te pup o seara placuta succes in continuare

     
  4. Valentina

    9 Iunie 2010 at 18:28

    Se potriveste cuiva poezia….:| dar…ii faina si toate care au urmat dupa primele sunt tot mai faine!😉

     
    • Miodrag Katin

      9 Iunie 2010 at 20:50

      Ms de com tale. Imi place sa cred, ca toti cei care au apreciat ceea ce scriu, la un moment dat se regasesc in scrierile mele.

       
  5. Valentina

    9 Iunie 2010 at 17:58

    Se potriveste cuiva poezia…:|
    Dar…ii faina poezia! Tot mai faine scri🙂

     

Lasă un răspuns

 
