RSS

Actorul…

10 Iun

A cazut cortina, peste sceana noastra
E vremea sa imi ies din rol
Te voi privi dupa cortina trasa
Tu spectatoare, eu actor.

Nu vreau aplauze pentru interpretare
Fiind un simplu rol
Tu estii singura mea spectatoare
Eu singurul actor.

Din culise, incerc sa-mi amintesc in gand,
Pe scena, unde am gresit?
Caci te-am vazut plingand
Cand rolul meu a luat sfarsit.

E goala scena, nu si sala
Ramane si decorul
Ramane spectatoarea,
Dar schimbam actorul.

Ce trista-i piesa de la teatru,
Si ce final nefericit.
Cand rolul meu, il face altul
Iar scenariu-i scris gresit.

                           Miodrag Katin

 
5 comentarii

Scris de pe 10 Iunie 2010 în Creatii Miodrag Katin

 

5 responses to “Actorul…

  1. alexandrescudaniela

    15 Iunie 2010 at 14:58

    Cat adevar! Am un feeling ca stiu la ce te referi…dar poate gresesc.😉

     
    • Miodrag Katin

      19 Iunie 2010 at 12:01

      Dana…tu gresesti greu si rar.Comentariile sunt libere, la fel si feeling-urile!😉

       
  2. Ada

    12 Iunie 2010 at 22:00

    Superb…ai atins un punct sensibil…foarte mult imi place.pup

     
  3. Valentina

    10 Iunie 2010 at 15:53

    wow super poezia🙂 interesanta😀

     

Lasă un răspuns

 
