RSS

Intr-un colt de suflet…

19 Iun

Intr-un colt de suflet, te pastrez si-acum
Cand mi-e dor de tine, sa te pot atinge
Existi in mine si-n pozele dintr-un album
Ma plimb mereu cu tine-n gand, si-n vise.

Te iau cu mine peste tot, pe unde merg
Caci nu te pot uita, lasa in urma
Ca-mi esti blestem, dar si pedeapsa ce o duc
Pentru iubirea ce ti-o port, in gluma!

Si gluma-i tot ce ne-nconjoara
Tu, nu existi in adevar!
Doar sentimente ce incep sa moara
Si eu, care am muscat din mar!

Vreau iertarea pacatului ce-l am,
De-a fi muscat din tine, prea devreme.
Mai vreau si linistea, ce n-o mai am
Si i-ati `napoi ce mi-ai lasat.Durere!

                                                     Miodrag Katin

 
Un comentariu

Scris de pe 19 Iunie 2010 în Creatii Miodrag Katin

 

Un răspuns la „Intr-un colt de suflet…

  1. cola

    20 Iunie 2010 at 15:07

    asta adevarata BRAVO este super incepi sa compui din ce in ce mai bine

     

Lasă un răspuns

 
