RSS

E mana mea…

21 Iun

Colind padurea intunecata
Si o strabat cu greu
Dar simt placerea de alta data
E mana mea, in parul tau.

Pe cer, ma uit la luna
La stelele ce stralucesc
Parca te tin de mana,
Si ochii tii privesc.

Fior dupa fior ma trece
De parca ating o alta galaxie
Palma-mi este uda,rece
E mana mea, ce te atinge.

Se misca lumea ce-am atins-o
O vad si-o simt doar eu
Intru pe usa ce-am deschis-o
E mana mea pe trupul tau.

Patrund in lumea ta de tot
Si-mi razem trupul meu de-al tau
Ating un mar, parca necopt
E mana mea pe sanul tau.

                                            Miodrag Katin

 
5 comentarii

Scris de pe 21 Iunie 2010 în Creatii Miodrag Katin

 

Etichete: , , , , , ,

5 responses to “E mana mea…

  1. Cristina

    2 Octombrie 2010 at 21:13

    Si pe mine ma ia fior dupa fior cand iti citesc poeziile…. sunt superbe….. felicitari….

     
  2. Orry

    23 Iunie 2010 at 18:01

    Printre astfel de rânduri cutreieri lumi paralele fără doar și poate!
    Te felicit pentru talent!
    excelente versuri ….

     
    • Miodrag Katin

      23 Iunie 2010 at 22:57

      Ma bucur ca ti-au placut versurile.Multumesc pentru aprecierile tale.

       
  3. cola

    22 Iunie 2010 at 18:04

    chiar asa peste tot e mana ta oare o fi adevarat?

     

Lasă un răspuns

 
