RSS

Prefer sa te pastrez…ca amintire!

24 Iun

Te chem la intalnire, dar stiu ca n-ai sa vii
Si nu-mi raspunzi, desi te strig pe nume.
Esti prea departe, si nu poti auzi
Eu sunt de aici, tu dintr-o alta lume.

Sa dau si lumea mea si lumea ta, imi vine
Pe-o imbratisare, sau pe un cuvant
Si sa renut la tot, sa te pastrez pe tine
Sa uit de toate, nu si de-ntaiul tau sarut!

Iar daca lung ii drumul inapoi, si nu se poate
Sa te intorci de unde ai plecat,
Vin-o macar putin, vin-o pan` la jumate
Si sa-mi arati ca inca vrei, ca n-ai uitat.

Te mai astept o zi, te mai astept putin
Sa vii la locul nostru de intalnire
Dar asteptarea asta, e un chin
Prefer sa te pastrez…ca amintire!

                                                          Miodrag Katin

 
6 comentarii

Scris de pe 24 Iunie 2010 în Creatii Miodrag Katin

 

Etichete: , , , , , , , ,

6 responses to “Prefer sa te pastrez…ca amintire!

  1. cola26

    27 Iunie 2010 at 07:33

    excelent admir stilul tau de poet super esti bun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
    • Miodrag Katin

      27 Iunie 2010 at 13:35

      Multumesc Alina pentru incurajari….dar dute in „mai citesc” sa vezi acolo poezii si creatii….le apreciez mult!

       
      • cola26

        29 Iunie 2010 at 16:23

        unde sa ma duc??????????????,

         
  2. alexandrescudaniela

    24 Iunie 2010 at 23:21

    Mio, minunata creatie, ca intotdeauna. Le-am citit si pe cele de dinainte. N-am cuvinte sa imi exprim admiratia! Multumesc frumos pentru aprecierile tale.😉 Pup.

     
    • Miodrag Katin

      24 Iunie 2010 at 23:57

      Dana…ce pot sa-ti spun? multumesc de o mie de ori!
      Si dupa cum stii am citit si eu poezia ta, si chiar mi-a placut…

       

Lasă un răspuns

 
