RSS

M-ai facut sa cred

11 Sep

Mi-ai dat in mana, cheia unei lumi inexistente
O lume-n care m-ai facut sa cred
Si am trecut peste pactul greseli evidente
De-a crede intr-o lume ce n-o vad

Ai luat o panza, si-ai pictat-o in culori
Spunandu-mi ca e lumea noastra.
Credeam in ea, si-n ale ei valori
Visand o lume mai frumoasa

Acum, cand vad ca nu se potriveste cheia
Si-n tot ce-ai spus, nu-i adevar
Stiu ca m-a amagit femeia
Si a facut din mine un visator!

Si daca aceasta lume, ea exista
Eu, am s-o caut, s-o gasesc
Dar, n-am s-o iau s-o pun pe panza
O las acolo, o traiesc!

                           Miodrag Katin

 
5 comentarii

Scris de pe 11 Septembrie 2010 în Creatii Miodrag Katin

 

Etichete: , , , , ,

5 responses to “M-ai facut sa cred

  1. Cristina

    2 Octombrie 2010 at 21:02

    Esti super tare…. am ramas fara cuvinete….

     
    • Miodrag Katin

      3 Octombrie 2010 at 14:51

      Cristina! Multumesc pentru apreciere. Nu cred ca te asteptai la poezii din partea mea! :))😉

       
  2. mihaela13o

    12 Septembrie 2010 at 10:32

    Mi-a placut finalul in mod deosebit! O duminica insorita alaturi de cei dragi!

     
    • Miodrag Katin

      12 Septembrie 2010 at 13:01

      multumesc miha, pentru incurajari! Aceasi duminica frumoasa si tie!

       

Lasă un răspuns

 
