RSS

Oglinzile

03 Oct

Oglinzile ce in trecut incearca sa ma cheme
Le sparg pe rand fara sa-mi pese de noroc
Cioburile ce raman, sa le adun mi-e lene
Doar le privesc,  sa le arunc nu pot!

Din fiecare ciob incerc sa inteleg
Povestea lui, si ce inseamna el
Si cat de mult a insemnat, intreg
Acum i-l vad, si parca vreau sa scap de el.

Franturile din trecut, ce-n cioburi se oglindesc
Incearca sa te-aduca inapoi,
Sa-mi aminteasca cuvantul te iubesc
Incearca sa-mi vorbeasca despre noi!

Dar nu le-ascult, si pe faras le strang
Imi vine greu, sa le privesc nu pot!
Imi fac curaj, intind mana si le-arunc
Dar ele cad si se transforma in amintiri la loc

                                                                                                            

                                                                                                      Miodrag Katin

 
3 comentarii

Scris de pe 3 Octombrie 2010 în Creatii Miodrag Katin

 

Etichete: , , , , , ,

3 responses to “Oglinzile

  1. mihaela13o

    4 Octombrie 2010 at 22:22

    Foarte frumoasa poezia insa as inlocui acel „ce” cu altceva.😀 „Imi fac curaj, intind mana si le-arunc
    Dar ele cad si se transforma in amintiri la loc” – minunat!

     
    • Miodrag Katin

      5 Octombrie 2010 at 14:38

      multumesc pentru aprecieri….nu am inteles care „ce”…! sa ai o zii faina
      vreau sa-mi spui unde nu-ti suna bine….apreciez critica constructiva. ms ca o faci!

       

Lasă un răspuns

 
