RSS

Nu te-am uitat

04 Oct

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Am fost atat de trist aseara
Si-am adormit cu tine-n gand
Si te-am visat din nou iubit-o
Si te-am visat plangand

Din ochii tai, ca doua stele,
Curgeau atat de multe lacrimi
Din gura ta, cuvinte calde,
Imi spun ca ai atatea patimi!

Atunci te-am strins cu brate calde
La pieptul meu te-am leganat
Ti-am sters lacrimile toate
Ti-am spus incet: Nu te-am uitat!

Si ochii tai ca doua stele
Ce se cufunda intr-a`mei
Incearca incet, ca sa imi spuna:
Nu m-au uitat nici ei!

                                   Miodrag Katin

 
Un comentariu

Scris de pe 4 Octombrie 2010 în Creatii Miodrag Katin

 

Etichete: , , , , ,

One response to “Nu te-am uitat

  1. zorana

    28 Noiembrie 2010 at 12:44

    ai scris multe poezi in ultima vreme si uneori nici nu reusesc sa le citesc pe toate cu drag fetita ta scumpa zorana pa tati si sa ne mai suni pupici

     

Lasă un răspuns

 
