RSS

Tot n-ai sti, n-ai intelege

13 Oct

sursa foto: aici

De-ai sti cate stele sunt pe cer
Cat nisip pe fundul marii
Tot n-ai sti , n-ai intelege
Cum de eu, te dau uitarii

De-ai sti toate frunzele ce cad
Intr-o toamna racoroasa
Tot n-ai sti, n-ai intelege
Cat ai fost de norocoasa

De-ai sti cum a fost creat
Soarele ce-a asfintit
Tot n-ai sti, n-ai intelege
Cat de mult eu, te-am iubit!

De-ai sti ce e dincolo de nori
Dincolo de univers
Tot n-ai sti, n-ai intelege,
N-ai avea in lume sens!

Miodrag Katin

 
2 comentarii

Scris de pe 13 Octombrie 2010 în Creatii Miodrag Katin

 

Etichete: , , , , ,

2 responses to “Tot n-ai sti, n-ai intelege

  1. cola26

    15 Octombrie 2010 at 17:28

    da adevarat norocoasa m-am nascut si eu superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

     

Lasă un răspuns

 
