RSS

Sa-mi vii iubit-o cand te chem

21 Oct

 

Sa-mi vii iubito, in nemurire sa te-ating
De dragul tau, pe cer sa las un semn
Iubirea ce ti-o port, in oceane sa o sting
Sa-mi vii iubit-o cand te chem.

Sa-mi dai iubit-o nemurirea ca un semn
Al dragostei ce-n taina tu mi-o porti
Sa-mi vii iubit-o cand te chem
Inpreuna sa intram pe ale iubiri porti!

Din oameni simpli, in Zei sa ne prefacem
Si sa impartim iubire oamenilor ce o cer
Sa-mi vii iubit-o cand te chem
Sa te tin in brate, pe cer sa las un semn!

Miodrag Katin

 
2 comentarii

Scris de pe 21 Octombrie 2010 în Creatii Miodrag Katin

 

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 responses to “Sa-mi vii iubit-o cand te chem

  1. _1dreamer_

    5 Decembrie 2010 at 23:08

    Schimba-ti titlul caci e gresit din punct de vedere gramatical.

     

Lasă un răspuns

 
