RSS

Te blestem…

23 Oct

A disparut iubirea, ca niste foi rupte din caiet
N-ai auzit sunetul inimi ce se frangea incet
Si n-ai simtit raceala ce-o degaja vorba ta
Nici sufletul trist nu l-ai simtit plangad in urma ta!

Nu mi-a fost usor sa te iubesc
Si nici acum nu-mi e usor, cand te blestem
Sa primesti ca pe un dar ceresc
Vuietul inimi ce se frange cand te chem

Si vise in care sa crezi ca inca te iubesc
Sa nu-ti dea pace, sa te alerge-n somn mereu
Sa te trezeasca singuratatea din patul tau
Si sa-ntelegi ca asa am simtit si eu.

Caldura cu care ti-am ibratisat trupul pacatos
Sa n-o mai simti in veci,sa nu-ti mai afli locul calduros
Sa n-ai odihna cand te-asezi,sa-ti vina-ntruna ca sa pleci
De toate sa te sperii, si pa-n la urma sa-ntelegi!

Ca e blestemul sufletului parasit
Ce te-a iubit ,dar tu l-ai rastignit!

 

                           Miodrag Katin

 
Un comentariu

Scris de pe 23 Octombrie 2010 în Creatii Miodrag Katin

 

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

One response to “Te blestem…

Lasă un răspuns

 
