RSS

Te voi iubi cu o oarecare mila

13 Noi

Te voi iubi cu o oarecare mila
E prea devreme sa-ti spun adio
Si-mi pare rau, dar nu am nici o vina
Ca ai plecat cand eu ti-am spus doar:-Vino!
 
Si patul de sub mine geme
Ca te-am iubit de cand erai copila
Nu ti-oi vorbi, ti-oi scrie doar poeme
Te voi iubi cu o oarecare mila!
 
Poate esti prea mica sa-ntelegi
Ca a iubi din mila, nu-i iubire
Tu inca ma iubesti si crezi
Ca vreau sa fiu cu tine din iubire
 
N-ai inteles, cand iti vorbeam in soapte
Dar ma priveai in ochi,cu ochii de copila
Te asteptam,ma asteptai in fiecare noapte
Te voi iubi cu o oarecare mila 

                                                                   Miodrag Katin

 
4 comentarii

Scris de pe 13 Noiembrie 2010 în Creatii Miodrag Katin

 

4 responses to “Te voi iubi cu o oarecare mila

  1. cola26

    26 Noiembrie 2010 at 10:54

    doua voturi ti-am dat pt ca merita poezia si cel ce a scriso felicitari

     
  2. valentina

    15 Noiembrie 2010 at 21:14

    o poezie foarte frumoasa! din toate ce le-am citit de la tine de pe blog asta este cea mai frumoasa! felicitari!

     
    • Miodrag Katin

      16 Noiembrie 2010 at 17:14

      :))…nici nu stiu ce sa inteleg din comentariu tau, dar multumesc oricum!😉

       

Lasă un răspuns

 
