RSS

Nici Moartea nu-i atat de rea

29 Ian

E tare frig afara, dar e si inauntru
Ma simt atat de singur si tare bate vantu
Ochii-s plini de lacrimi, parca vreau sa plang
Pleoapele sunt grele, parca sunt de plumb

Camera e plina de durere, patul este gol
Ma intind pe el si astept sa mor
Inchid ochii si incep sa vad
Tota lumea in care am inceput sa nu mai cred

Cum sa mai traiesc cand tot e mort in jurul meu
Moarta e si mana ce se-nfigea in parul tau
Dorinta de a te vedea, a murit si ea
Am ramas doar eu, si foarte lunga-i noaptea

Tradarea, ce de puteri ma seaca
Infigandu-mi in suflet a iei sageata
Ma duce incet spre nefiinta, si dupa Moarte striga
Sa-i vina-n ajutor, in mine sa se-nfiga!

Sunt mult prea multe de-ndurat
Si linistea-i prea grea
Ma simt atat de bine cand sunt culcat
Nici Moartea nu-i atat de rea!

                                                               Miodrag Katin

 
Un comentariu

Scris de pe 29 Ianuarie 2011 în Creatii Miodrag Katin

 

Etichete: , , , , , , , , , , , ,

One response to “Nici Moartea nu-i atat de rea

Lasă un răspuns

 
