RSS

Nici in mormant nu vreau sa scap de tine!

07 Feb

Te stiu ca pe o umbra, mereu in urma mea
Ce ma urmeaza tacuta si supusa
Imi dai putere cand vremea este rea
Si-mi stii din vreme vorba ce-a nespusa

Si mana mi-o intinzi, cand totu-i daramat
Ma ridici de jos, si-mi dai speranta de-a invinge
Ma inveti din nou, tot ce am uitat
Si steaua mea, cu mana ta o voi atinge!

Te vad si peste vremuri, alaturi suspinand
Cand pe la tample vei fi ninsa
Tot la capataiu-mi stai plangand
Si-n mana cu o lumanare aprinsa!

De cate-n viata ti-am facut, de toate sa ma ierti
Sa nu ma plangi cand ai sa-runci pamant pe mine 
Si-am sa te astept cu brate reci
Nici in mormant nu vreau sa scap de tine!

                                                         Miodrag Katin

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 7 Februarie 2011 în Creatii Miodrag Katin

 

Lasă un răspuns

 
