RSS

Am gresit cand am ales?

18 Feb

Pe carari intortocheate                 
Ce le strabateam aievea
Multe fete deocheate
Incercau sa mi-te ia

Toate-nalte si frumoase
Pictate cu mana
Cunoscute-n societate
Dar ca tine nu-i nici una

Am gresit cand am ales?
Si ti-am spus ca sunt al tau
Ori tu n-ai inteles
Zimbetul pe chipul meu?

Ba ma crezi, ba nu ma crezi
Vrei sa stai si vrei sa pleci
Deschizi ochii dar nu vezi
Nici iubirea n-o intelegi

Cand te-ating cu bratul meu
Nedumerita, tu tresari
Ma vrei dar crezi ca nu-s al tau
Si-n tine insati iar dispari

Asculta vantul ce strabate-ntreaga lume
Asculta inima din pieptul meu
Si toate astea iti vor spune
Ca esti a mea, ca sunt al tau!

                                 Miodrag Katin

 
Un comentariu

Scris de pe 18 Februarie 2011 în Creatii Miodrag Katin

 

Etichete: , , , , , , , , , , ,

One response to “Am gresit cand am ales?

  1. Violeta

    19 Februarie 2011 at 09:41

    Frumoasa poezie.. ai Like de la mine

     

Lasă un răspuns

 
