RSS

Ce bati la usa mea asa devreme?

18 Feb

Ce bati la usa mea asa devreme?       
Si-mi spui ca-i timpul sa plecam
Ca ne grabim si n-avem vreme
Cu noi, nimic sa mai luam

Te invit sa intri, dar sa sezi
Sa-ti mai spun cate ceva
Ca nu sunt pregatit si vezi
Ca-s inca tanar si nu pot pleca.

Am luat atatea de la viata
Si inca-i sunt dator
Mai lasa-mi o speranta
Nu-s pregatit sa mor

Te rog acum, de poti si vrei
Sa vii in alta vreme
Si iti promit ca-i sa ma iei
Dar nu acum, ca-i prea devreme!

                                              Miodrag Katin

 
2 comentarii

Scris de pe 18 Februarie 2011 în Creatii Miodrag Katin

 

Etichete: , , ,

2 responses to “Ce bati la usa mea asa devreme?

Lasă un răspuns

 
