RSS

Dumnezeu a gresit…cand mi-te-a dat

10 Mar

Dumnezeu a gresit…cand mi-te-a dat
crezand ca pot sa indur atatea
pe semne ca s-o fi culcat
crezand ca-i bine si asa

si iata c-a trecut o vreme
de cand tu esti plecata
sa fie inca prea devreme ,
sau nu s-o fi sculata?

nu-L vad sa se grabeasca
sa-ntrebe:-Ce s-a intamplat?
cu nuiaua sa te pedepseasca
ca nu L-ai ascultat

la rugaciuni nu imi raspunde
si nici nu vad vre-un interes
i-L strig si parca nu ma aude
L-oi fi strigat prea des?

cred ca te stie doar pe tine
pe mine m-o fi uitat
iar de-I atat de intelept
de ce-A gresit cand mi-te-a dat?

                                 Miodrag Katin

 
3 comentarii

Scris de pe 10 Martie 2011 în Creatii Miodrag Katin

 

3 responses to “Dumnezeu a gresit…cand mi-te-a dat

Lasă un răspuns

 
