RSS

Iubirea ca un razboi

29 Mar

                                               

Imi spui ca sufletul mi-e gol, inima de piatra
Nu te mai iubesc si nu mai sunt ca alta data
Ca lupt cu o arma neconventionala
Iar indiferenta mea iti e fatala!

Sunt tehnici noi, de la tine invatate
In fata ma ademeneai si ma loveai in spate
Intr-un razboi ce-l credeam iubire
Tarandu-ma-n transee ce nu duceau la tine

Ma declar invins, pentru a incepe un alt razboi
Ce nu va avea un invingator, ci doi
Iar cand iubirea devine o lupta, e nefiresc
Nu voi lupta ca sa nu mor, ci voi muri ca sa traiesc!

                                                         Miodrag Katin

 
2 comentarii

Scris de pe 29 Martie 2011 în Creatii Miodrag Katin

 

Etichete: , , , , , , ,

2 responses to “Iubirea ca un razboi

  1. Miodrag Katin

    14 Aprilie 2011 at 17:24

    Multumescc Mihai pentru apreciere! Am trecut si eu pe la tine, si ma simt putin stangaci in comparatie cu ce ai scris tu…dar imi face si bine!😉
    Multumesc!

     
  2. Mihai

    14 Aprilie 2011 at 15:08

    frumoasa scrierea asta, imi place! cati dintre noi nu am suferit pentru iubire? cati nu ne-am tavalit in suferinta si am plans pe umerii prietenilor, ma bucur ca am trecut pe aici, am sa revin!

     

Lasă un răspuns

 
