RSS

Numai eu…

03 Apr

In aceleasi calendare
Toata lumea a-nsemnat
Diferite sarbatori,
Numai eu cand ai plecat!

Si-n acleasi nopti senine
Somnul tau e linistit
Adormit e intreg pamantul
Numai eu n-am adormit

In aceleasi unitati
Si mereu aceleasi zile
Se masoara-n lume timpul
Numai eu masor in clipe!

Si-a iubiri scara intreaga
Vrei s-o cuceresti in zbor
Lumea intreaga vrea s-o urce
Numai eu vreu s-o cobor!

E iubirea ca-n poveste
Ce e imbratisata-n veci
In a lumi brate calde
In a mele brate reci!

                           Miodrag Katin

 
 

Etichete: , , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
