RSS

Cafeaua de dimineata

23 Mai

                                                                   

 In aceasta dimineata m-am trezit foarte de devreme, putin neobisnuit pentru mine si pentru stilul meu de viata.M-am treit dintr-o data, si putin cam nedumerit, mi-se pare ca nu stiu ce este cu aceasta zi, imi dau seama ca am dormit foarte mult….si am visat foarte mult.

 In aceasta dimineata traiesc niste sentimente ciudate si contradictorii, desi este devreme, mi-se pare ca este destul de tarziu. Dar ce este si mai ciudat, m-am trezit cu o ceasca de cafea in mana. Nu stiu cine a facut-o, dar mi-se pare normal sa am cafeaua in mana, sa o savurez in fiecare dimineata cand ma trezesc, si sa fie dulce. Asa imi place cafeau, dulce.

 Dupa prima inghititura, imi dau seama ca in aceasta dimineata cafeua cu care eram obisnuit sa fie dulce, acum este amara.Nu inteleg cine mi-a facut cafeaua amara, de ce nu a pus zahar in ea? Mai sorb o data din ceasca, dar pe langa gustul amar care persista imi dau seama ca am baut deja jumatate din ceasca mea de cafea.

 Incep sa-mi fac griji, cum este posibil sa-mi fi baut jumatate din ceasca mea de cafea asa amara, si mai ales din doua ingitituri! Incerc sa fac ceva, iar primul gand care-mi vine este sa pun cafeaua intr-o alta ceasca. Sigur aceasta ceasca este devina.

 Dupa ce gasesc o alta ceasca, torn cafeaua din vechea ceasca in cea noua. Incantat de ceea ce am reusit, duc ceasca la gura si beau din cafeaua mea increzator ca totul s-a rezolvat, iar cafeaua nu poate avea alt gust decat dulce.

 Gustul amar al cafelei persista si-mi trezeste si mai mult simturile fortandu-mi creierul sa se trezeasca.

 Dupa aceasta trezire fortata, realizez defapt ca doar in visul meu cafeaua era dulce. Desi o savuram cu o mare placere, aceasta cafea a fost mereu amara, iar eu visam ca este dulce, doar pentru ca asa credeam ca trebuie sa fie cafeaua, dulce. Nu am inteles ca prin natura ei, cafeau este amara, iar eu trebuie sa fac ceva sa fie dulce, si nu ajunge sa schimb ceasca, ci trebuie s-o indulcesc.

 Abia dupa ce am pus in ea tot ce trebuie,gustul cafelei de dimineata s-a schimbat. Si am constientizat ca nu e bine sa ma trezesc avand cafeaua facuta de altcineva, inevitabil ea va avea un gust impus de cel ce a facut-o.

 Trezeste-te in fiecare dimineata si fa-ti singur cafeaua daca vrei ca ea sa aiba gustul care-ti place tie! Pune zahar atat cat ai nevoie, nu o fa prea dulce ca nu cumva sa te obisnuiesti cu acest gust, iar cand nu vei avea suficient zahar, sa fii dezamagit si sa n-o mai bei.

  Din cand in cand gustul amar al cafelei de dimineata te va trezi la realitate si te va face sa apreciezi mai mult gustul dulce care va urma!

                                                                                              Miodrag Katin

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 23 Mai 2011 în Fără categorie

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
