RSS

De-ai privi prin ochii mei

27 Mai

Inchindu-ma la Zei                               
Te-am cerut peste masura
Sa privesti prin ochii mei
Sa respiri prin a mea gura

In trairile de-o clipa
Pe ascuns cand te privesc
Tu, sa vezi fara vreo vina
Ce frumoasa te gasesc

Cand rostesc iubiri in soapte
Doar pe buze de citesti
Chiar de nu le auzi pe toate
Tot prin ochi-mi sa privesti

Doar privind prin ochii mei
Si tinandu-ma de mana
Doar rugand aceasi Zei
Vom ramane impreuna!

                     Miodrag Katin

 

Etichete: , , , , ,

Lasă un răspuns

 
