RSS

In veci de veci

03 Iun

Ramaie glasul ce-am iubit,
Pe veci ramaie mut
Si doar prin semne sa-mi vorbesti
Sa te-nteleg mai mult

Ochii ce cu sete i-am iubit
Si nu m-am saturat in a-i privi
Pe veci ramaie orbi
Ramaie-n veci fara lumini

Ramaie gol pamantu intreg
Pe veci ramaie-ti gol mormantul
In ochii-ti orbi doar lacrimi seci
In gura-ti muta nici cuvantul

Ramaie-ti doar cainta,
Cainta sa-ti ramaie-n veci
Sa n-ai nici lacrima sa versi
Peste mormantu-mi cand te-apleci

Iar din durerea ce te apasa-n veci,
In veci durerea sa te apese
Din toate astea sa-ntelegi
Ca a inceput sa nu-mi mai pese!

In veci de veci sa-ti stii pacatul
Ce prin tradare l-ai facut
Cu ochii-ti blanzi priveai pe altul
Fara a-mi spune un cuvant!

                                      Miodrag Katin

 
 

Etichete: , , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
