RSS

Cand pleci…

26 Iul

Cand vei pleca sa-mi lasi durerea amintire
Sunt atat de invatat cu ea
Incat daca mi-o iei are sa-mi lipseasca
Si voi fi atat de singur fara ea

Suferinta e ceea ce ma ghideaza
Si ma face sa ocolesc oameni ca tine
Ma face sa traiesc mai mult
Pentru ca nu dorm nici nopti nici zile

Imi este ca o camasa pe suflet
Si-mi sta atat de bine
Iar daca mi-ai lua-o, m-as simti gol
Si strain cu mine

Cand pleci, sa iei tot ce te-ar putea aduce inapoi
Sa incui in urma ta, dupa ce vei fi plecat
Cheia sa nu o pstrezi, sa nu te intorci
Caci ma vei gasi cum m-ai lasat!

                                      Miodrag Katin

 
 

Etichete: , , , , ,

Lasă un răspuns

 
