RSS

Scrisoare de iubire

02 Aug

                                                            

                                                           ADIO

 Cuvântul „adio” este complementar expresiei „te iubesc”, doar in aceasta ordine. Dacă ţi-aş spune „te iubesc” înainte să-ţi spun „adio”, înseamnă că m-aş iubi pe mine însumi mai mult decat te iubesc pe tine. Mi-aş dori să rămâi doar dacă m-aş gândi la mine mai mult decât măgândesc la tine. Eşti prima femeie căreia îi spun adio. Toate celelalte mi-au spus ele mie, probabil pentru că m-au iubit la fel de mult cum te iubesc eu pe tine. Nu am înţeles nici eu de ce, la fel cum probabil nu înţelegi nici tu acum. A renunţa la tine, este dovada supremă că te iubesc, pentru că nu ştiu să o spun altfel. Dacă te-aş păstra n-aş şti cum să-ţi dovedesc iubirea mea.

 Dacă aş fi un demon cu ochi albaştri, care ademeneşte, oferind iubiri deşarte, doar pentru a se distra, şi dacă tu ai cădea în mrejele mele, ai fi singura căreia  i-aş oferi libertate, singura de care m-aş teme ca nu cumva blândetea ta sa mă îmblânzească şi pe mine! Spunându-ţi „adio”, nu vei înţelege că eu te iubesc, şi nici nimeni altcineva, aşa voi putea rămâne „demonul cu ochi albastri”

                                                                       Miodrag Katin

 
 

Etichete: , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
