RSS

Nici in vis si nici in somn

04 Aug

Amorţit într-o visare şi-ntr-un somn de nepătruns
Cu o inimă de gheaţă şi c-un Soare ce-a apus
Pedepsit la nemurire, de un freamăt, de un dor
Şi c-un suflet plin  de toate, şi c-un suflet totuşi gol
Obosit, aştept iertarea ce mă poate izbăvi
Ce îmi poate lua pedeapsa, ce mă lasă a muri.

Iar păcatul fără vină, când va fi de tot uitat
Voi iubi din nou femeia fără-a şti că e păcat
Din visare,  în real să m- arunc ca un apucat
Iar iubirea ca un drog, ce din somnu-mi m-a sculat
Să mă ţină treaz în noapte, când voi vrea ca să adorm
Să te simt iubita mea, nu în vis şi nici in somn!

                                                             Miodrag Katin

 
4 comentarii

Scris de pe 4 August 2011 în Creatii Miodrag Katin

 

Etichete: , , , ,

4 responses to “Nici in vis si nici in somn

  1. ela1l

    8 August 2011 at 22:09

    frumoase versuri🙂

     
    • Miodrag Katin

      8 August 2011 at 22:16

      multumesc ela1l….cred ca ne cunostem….

       
      • ela1l

        8 August 2011 at 22:22

        Era o vreme când alergam spre soare dar… a fost poate prea puternic și… m-a orbit, razele i-au fost poate prea zgomotoase… Acum prefer umbra și liniștea. E mai bine așa.

         
      • Miodrag Katin

        8 August 2011 at 22:25

        sincer, te-am cautat..dar nu te gaseam, ma bucur ca m-ai gasit tu….ma voi putea delecta din nou cu minunatele tale creatii!

         

Lasă un răspuns

 
