RSS

De-ar fi in zbor

24 Aug

                                                sursa foto: aici
 
De-ar fi in zborul meu, s-ating o stea
Ai intelege oare cat a fost de greu?
Ori vei zbura cu mine catre ea
Ascunsa doar de pieptul meu!
 
De-ar fi in zborul meu, sa cad
Ai intelege oare ca nu-s Zeu?
Ori vei cadea cu mine din inalt
Zdrobindu-te la pieptul meu!
 
De-ar fi sa ma urmezi pe-un drum,
Sau pe-o poteca chiar,
Ve-i sti sa ma ridici din scrum,
Ori ve-i crede ca-s hoinar?
 
De-ar fi sa scriu in piatra,
Ca te iubesc in chip si fel
Ai scrie tu pe bolta instelata,
Ca ma iubesti la fel?
 
De-ar fi in timpuri sa ma pierd
Sa zbor, tot incercand
Atunci oi stii eu oare
De ce aripile mi-le-ai frant?
 
                     Miodrag Katin
 
2 comentarii

Scris de pe 24 August 2012 în Creatii Miodrag Katin

 

Etichete: , , , , , , ,

2 responses to “De-ar fi in zbor

  1. Miodrag Katin

    3 Decembrie 2012 at 08:54

    Multumesc!

     
  2. diana

    1 Decembrie 2012 at 15:40

    frumos!!!!

     

Lasă un răspuns

 
