RSS

De-ai sa ma cauti…

30 Ian

de-ai sa ma cauti

De-ai sa ma cauti in sclipirea unei stele
Sau in  parfumul vreunei flori
Eu sunt in umbra umbrei mele
Ascuns de norii altor nori

M-astepti in apusul unei zile
Sau intr-un plan intortocheat
Eu vin cu trenul ce nu vine
Si sunt acolo unde m-ai lasat

M-astepti intr-o rascruce de drumuri
Si crezi ca voi veni intr-un nor de praf
Eu sunt dulceata unor struguri
Ce sunt culesi de mult, dar s-au uscat

Ma astepti intr-un inceput de drama,
Sau in nebunia unui vers?
Eu sunt in poezia asta amorfa
Din care nu pot sa mai sa ies!

Or fi mai multe drumuri intre noi,
Sau unul singur ca-nainte?
Pe care tu sa vii ‘napoi
Eu sa te astept cumine.

                                  Miodrag Katin

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 30 Ianuarie 2013 în Creatii Miodrag Katin

 

Etichete: , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
